Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A. to zwarta struktura organizacyjna bazującą na świetnej współpracy, komunikacji i wspólnych celach, które nas łączą. Jesteśmy grupą profesjonalistów nastawionych na innowacyjność oraz dostarczanie naszym Klientom szybkich i skutecznych rozwiązań. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu – czekamy na Twoja aplikację.

A-T w liczbach

1
lata działalności Firmy
1
sklepy elektryczno-oświetleniowe
1
hurtowni elektrycznych
1
tys. m2 powierzchni magazynowej
1
biur handlowych
1
pracowników

Sklep

To wizytówka Firmy. To miejsce, gdzie marzenia i potrzeby naszych Klientów się spełniają. Dlatego z najwyższą starannością podchodzimy do jakości obsługi Klienta. Jeśli chcesz być wizytówką marki A-T, lubisz kontakt z ludźmi, łatwo nawiązujesz relacje, a przy tym lubisz doradzać innym w wyborze, to aplikuj na stanowisko Doradcy Klienta w jednej z naszych firmowych placówek. Sprawdź, czy nasza placówka znajduje się blisko Ciebie

Praca w terenie

Jeśli lubisz nawiązywać kontakt z ludźmi i budować trwałe relacje, a do tego lubisz jeździć, to zapraszamy Cię do Zespołu Regionalnych Przedstawicieli Handlowych, którzy codziennie stwarzają możliwości i szanse na to, by asortyment, który oferujemy, trafiał do jak najszerszej rzeszy Klientów.

Jeśli posiadasz:

  • doświadczenie zawodowe w handlu na rynku tradycyjnym w charakterze przedstawiciela handlowego lub pokrewnym,
  • znajomość branży FMCG i lokalnego rynku,
  • wykształcenie min. średnie,

a ponadto możesz wykazać się:

  • znajomością branży i konkurencji,
  • komunikatywnością i łatwością nawiązywania kontaktów,
  • pozytywnym nastawieniem,
  • samodzielnością, kreatywnością i zaangażowaniem w powierzone zadania,
  • orientacją na cel i wysoką motywacją do pracy,
  • nienaganną prezencją i czynnym prawem jazdy kat. B,

to być może właśnie na Ciebie czekamy!

Prześlij do Nas CV z określeniem miejscowości, w której mieszkasz, a my niezwłocznie nawiążemy z Tobą kontakt. Już tylko jeden krok dzieli Cię od wejścia w rolę Przedstawiciela Handlowego w naszej Firmie!

Magazyn

To serce Firmy. Tu zatacza krąg proces relacji z naszym Klientem, ponieważ to od tutejszego Zespołu zależy sprawna, szybka i efektywna realizacja zamówienia Klienta. Możesz znaleźć zatrudnienie na stanowiskach w różnych sekcjach. Stanowiska różnią się obowiązkami i wymaganymi umiejętnościami.

W jakim obszarze możesz się realizować?

Kontroler Jakości
Kontrolerzy odpowiadają za jakość i kompletność zamówienia. Sprawdzają dostawy od producentów pod kątem zgodności ze specyfikacją jakości.

Magazynier
Nasi Magazynierzy są odpowiedzialni za procesy takie jak: przyjęcie towaru do magazynu, składowanie towaru oraz kompletację produktów zgodnie z zamówieniem oraz przygotowanie ich do transportu na poszczególne trasy. Wyróżniamy takie stanowiska jak:

  • MAGAZYNIER KOMPLETACJI
  • MAGAZYNIER PRZYJĘCIA TOWARU
  • PRACOWNIK WYDANIA TOWARU
  • MAGAZYNIER DZIAŁU ZWROTÓW

W sytuacjach problematycznych zawsze w gotowości jest zespół ds. reklamacji. Jeśli widzisz siebie w roli osoby, która zawsze gotowa jest na rozwiązanie problemu i poszukiwanie rozwiązań, to miejsce jest dla Ciebie! To właśnie tu czeka na Ciebie stanowisko Specjalisty ds. Reklamacji.

Jeśli chcesz spróbować swoich sił w obszarze logistyki lub zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe, złóż aplikację:

Biuro

Sercem naszego biznesu jest sprzedaż. Nie jest to jednak jedyny obszar, w którym możesz się rozwijać. Poznaj kluczowe działy w naszej firmie i sprawdź oferty pracy dla siebie w biurze i nie tylko.

Dział Zakupu
To tutaj toczą się negocjacje z dostawcami oraz zapadają decyzje o asortymencie dostępnym dla naszych Klientów. Nasi kupcy odpowiadają za poszczególne kategorie produktowe, kontaktują się z Kontrahentami i wprowadzają nowe produkty do obiegu.

Dział Operacyjno-Handlowy
Pracownicy działu operacyjnego odpowiadają za dobre funkcjonowanie naszych sklepów. Opracowują i wdrażają procesy, które mają usprawnić pracę pracownikom sklepu oraz zapewnić właściwą jakość obsługi Klienta. W Dziale Operacyjnym pracują również nasi Kierownicy Regionalni, którzy są łącznikiem między Centralą a sklepami. W ramach tego Działu funkcjonuje również Dział Sprzedaży Telefonicznej, gdzie realizujemy proces sprzedaży poprzez telefoniczny Kontakt z Klientami. Rolą Doradcy Klienta jest przyjmowanie zamówień, ofertowanie oraz pozyskiwanie nowych Klientów.

Dział Marketingu
Marketing tworzy wszystko, co trafia do naszych klientów – począwszy od zagospodarowania sali sprzedaży, poprzez gazetki promocyjne, kończąc na eventach towarzyszących otwarciom sklepów. To tutaj wymyślane są nasze akcje promocyjne i dopracowywane szczegóły kampanii reklamowych.

Dział Finansowy
Pracownicy działu rozliczają finanse firmy, zajmują się fakturami i dokumentami magazynowymi. To tutaj pracują nasi księgowi i pracownicy zajmujący się rozliczeniami.

Dział Personalny
Na Dział Personalny składają się kadry, rekrutacja oraz szkolenia. Tutaj prowadzimy proces rekrutacji, zatrudniamy nowych pracowników i ich szkolimy, pilnujemy terminowości wypłat i dbamy o wszystkich zatrudnionych.

Jeśli widzisz siebie w którymś z powyższych obszarów, złóż aplikację, a my sprawdzimy, co możemy Ci zaoferować.

Nasze wartości

Koncentracja na potrzebach Klienta

Rozwój naszych ludzi oraz przyjazne miejsce pracy

Efektywność w działaniu

Uczciwość wobec siebie a także wobec Klientów i Kontrahentów

Jak do nas dołączyć?

Aplikuj na jedno z naszych ogłoszeń. Proces rekrutacji realizujemy w trzech etapach.

W pierwszej kolejności zapoznajemy się z przesłaną przez Ciebie aplikacją zawierającą CV i koniecznie zgodę na przetwarzanie danych osobowych tzw. RODO.

Jeżeli stwierdzamy, że jesteś osobą, której szukamy – przeprowadzamy z Tobą wstępną rozmowę telefoniczną.

To rozmowa kwalifikacyjna, a tu możliwe są dwie opcje. W dogodnym dla Ciebie czasie umawiamy się na wideo rozmowę albo widzimy się w siedzibie naszej Spółki.

Decyzja o zatrudnieniu i informacja zwrotna. Po zakończonym etapie spotkań z kandydatami, podejmujemy decyzję o zatrudnieniu.

Staramy się, aby każdy z kandydatów, który dotarł do tego etapu otrzymał informację zwrotną na temat decyzji oraz szczegółowy feedback, jak Ci poszło podczas rozmowy. Proces rekrutacji to nie tylko okazja, aby poznać Ciebie – to również szansa dla Ciebie, aby lepiej poznać nasze procesy oraz kulturę organizacyjną i zdecydować, czy Ci to odpowiada. W razie wątpliwości zawsze możesz liczyć na kontakt z osobą rekrutującą.

Praca pełna korzyści

Możliwość rozwoju

Szkolenia

Dofinansowanie do karty Multisport

Dodatkowe ubezpieczenie na życie

… i wiele innych!

… i wiele innych!

Sprawdź aktualne oferty pracy

Przedstawiciel Handlowy branża FMCG, HoReCa [Poznań]